Szkolenia zamknięte

Szkolenia – Proponujemy szkolenia prowadzone przez wykwalifikowanych psychologów, trenerów mających doświadczenie w relacjach z ludźmi w aspekcie biznesowym, zespołowym i indywidualnym. Proponujemy szkolenia gotowe obejmujące poniższe tematy i zagadnienia, ale przede wszystkim „szyte na miarę”, które mogą być kompilacją poniższych tematów jak też rozwinięciem o sprawy nie ujęte w zestawieniu, a ważne z punktu widzenia klienta.

Komunikacja – Jeden z najważniejszych czynników prawidłowego funkcjonowania człowieka w świecie współczesnym, a tym bardziej w świecie biznesu. Podstawowe umiejętności, bez których nie można mówić o prawidłowych umiejętnościach społecznych, które chociaż trochę mają wspólnego z komunikowaniem się.

Werbalna i niewerbalna – Nie ma prawidłowej komunikacji werbalnej bez umiejętności niewerbalnych i odwrotnie – dlatego nie oddzielamy tych dwóch tematów i zawsze mówimy o nich wspólnie.

Sprzedaż – Psychologiczne aspekty sprzedaży związane z prawidłową komunikacją, rozpoznaniem typu klienta oraz możliwością dostrajania się do niego oraz funkcjonowaniem handlowców w sytuacji handlowej.

  • Dla handlowców
  • Dla kierowników regionalnych
  • Dla dyrektorów handlowych

Planowanie procesu sprzedaży

  • Rozpoznanie potrzeb klienta
  • Sprzedaż korzyści, a nie tylko produktów czy usług

Realizacja procesu sprzedaży

  • Prawidłowe relacje z klientem
  • Dostrojenie do klienta
  • Ważne aspekty procesu sprzedaży – mocne i słabe punkty
  • Zachowania posprzedażowe

Współpraca – Psychologiczne aspekty prawidłowej komunikacji ważnej w relacjach z innymi osobami, z którymi musimy i chcemy współpracować.

  • ● Relacje z klientami
  • Relacje z kooperantami
  • Relacje z klientem wewnętrznym
  • Relacje w zespole
  • Relacje przełożony – podwładni
  • Relacje pracownik – współpracownicy
  • Relacje pracownicy – przełożeni
  • Relacje między różnymi zespołami
  • Audyty wewnętrzne

Zarządzanie – Psychologiczne aspekty zarządzania w kontekście prawidłowej komunikacji oraz rozumienie znaczenia prawidłowych relacji komunikacyjnych oraz wykorzystania ich w zarządzaniu ludźmi i procesami.

Zarządzanie zasobami ludzkimi:

  • Wywieranie wpływu
  • Pozyskiwanie informacji
  • Budowanie relacji w zespole
  • Partnerstwo
  • Coaching

Procesami:

  • Relacjami w zespole
  • Sprzedażą
  • Pozyskiwaniem informacji
  • Rozwojem pracowników
  • Rotacją i zwalnianiem pracowników

Cechy kierownicze

  • Rozpoznawanie cech kierowniczych i ich doskonalenie

Negocjacje – Psychologiczne aspekty negocjacji w aspekcie komunikacji z trudnym partnerem, która jest niezbędna do stawiania czoła najtrudniejszym przeciwnikom.

  • Handlowe
  • Posprzedażowe
    • Reklamacje
    • Windykacja należności
  • Kooperacyjne
  • Pracownicze
    • Zatrudnianie
    • Zwalnianie
    • Konflikty
    • Układy zbiorowe

Stres – Jeden z najważniejszych czynników indywidualnych mający wpływ na nas i nasze otoczenie oraz na efektywność naszej pracy i zadowolenie z niej. Zrozumienie mechanizmów, zminimalizowanie wpływu stresorów oraz umiejętne stosowanie technik antystresowych gwarantuje większy sukces indywidualny i zespołu pracowników.

  • Rozpoznawanie stresorów
    • Zagrożenia w pracy
  • Radzenie sobie ze stresem
    • Indywidualny wpływ na stres
    • Zespół i warunki pracy w walce ze stresem
  • Techniki relaksacyjne
    • Mój przyjaciel stres

Asertywność – Jest to ten czynnik psychologiczny, który pozwala pracownikom i przełożonym czuć się pewniej i lepiej w każdej sytuacji. Osoba asertywna to osoba potrafiąca zadbać o swój, jak i firmowy interes bez popadania w konflikty ze światem zewnętrznym.

  • Asertywność werbalna i niewerbalna
    • W relacjach w zespole
    • W sytuacjach interpersonalnych
    • W sprzedaży
    • W negocjacjach

Emocje – Jest to zapomniany czynnik ludzkiego funkcjonowania, od którego tak wiele zależy. Umiejętne rozpoznawanie własnych jak i cudzych emocji pozwala nam w pełni zaistnieć w każdej sytuacji, dając nam siłę i pewność, że to my jesteśmy panami sytuacji.

  • W relacjach interpersonalnych
    • Ja i moje emocje
    • Rozpoznawanie emocji
  • W sprzedaży
  • W negocjacjach

Motywacja – Szkolenia motywacyjne globalnie służą przede wszystkim firmie gdyż są doładowaniem akumulatorów dla załogi, która ma więcej energii do pracy po tym jak czuje, że jest dla przełożonych ważna i należy jej się nagroda. Wybór zakresu takich szkoleń zależy od potrzeb pracowników.

Negocjacje – Psychologia pozwala nam rozumieć mechanizmy i techniki negocjacyjne lepiej niż tylko czytając podręczniki. Poznanie swoich mocnych i słabych stron oraz umiejętne wykorzystanie swoich zasobów oraz znajomość kilku sztuczek na pewno w znacznym stopniu przyczyni się do sukcesu negocjacyjnego.

Coaching – Jedna z najważniejszych umiejętności na stanowiskach kierowniczych. Umiejętność rozpoznawania potrzeb zespołu, wspierania i motywowania jest najcenniejszą w osiąganiu zespołowych sukcesów. Bycie Coacherem nie jest łatwe, ale można się do tego przygotować.

Diagnoza – Szkolenia nie zawsze zawierają element diagnozy. Proponujemy szkolenia, podczas których zespół – pracownicy i przełożeni mogą się czegoś o sobie dowiedzieć. Poznać słabe i mocne strony. Zaplanować proces zmian, a nawet od razu spróbować go wdrożyć.

Dodaj komentarz