Szkolenia – Proponujemy szkolenia prowadzone przez wykwalifikowanych psychologów, trenerów mających doświadczenie w relacjach z ludźmi w aspekcie biznesowym, zespołowym i indywidualnym. Proponujemy szkolenia gotowe obejmujące poniższe tematy i zagadnienia, ale przede wszystkim „szyte na miarę”, które mogą być kompilacją poniższych tematów jak też rozwinięciem o sprawy nie ujęte w zestawieniu, a ważne z punktu widzenia klienta.
Komunikacja – Jeden z najważniejszych czynników prawidłowego funkcjonowania człowieka w świecie współczesnym, a tym bardziej w świecie biznesu. Podstawowe umiejętności, bez których nie można mówić o prawidłowych umiejętnościach społecznych, które chociaż trochę mają wspólnego z komunikowaniem się.
Werbalna i niewerbalna – Nie ma prawidłowej komunikacji werbalnej bez umiejętności niewerbalnych i odwrotnie – dlatego nie oddzielamy tych dwóch tematów i zawsze mówimy o nich wspólnie.
Sprzedaż – Psychologiczne aspekty sprzedaży związane z prawidłową komunikacją, rozpoznaniem typu klienta oraz możliwością dostrajania się do niego oraz funkcjonowaniem handlowców w sytuacji handlowej.
- Dla handlowców
- Dla kierowników regionalnych
- Dla dyrektorów handlowych
Planowanie procesu sprzedaży
- Rozpoznanie potrzeb klienta
- Sprzedaż korzyści, a nie tylko produktów czy usług
Realizacja procesu sprzedaży
- Prawidłowe relacje z klientem
- Dostrojenie do klienta
- Ważne aspekty procesu sprzedaży – mocne i słabe punkty
- Zachowania posprzedażowe
Współpraca – Psychologiczne aspekty prawidłowej komunikacji ważnej w relacjach z innymi osobami, z którymi musimy i chcemy współpracować.
- ● Relacje z klientami
- Relacje z kooperantami
- Relacje z klientem wewnętrznym
- Relacje w zespole
- Relacje przełożony – podwładni
- Relacje pracownik – współpracownicy
- Relacje pracownicy – przełożeni
- Relacje między różnymi zespołami
- Audyty wewnętrzne
Zarządzanie – Psychologiczne aspekty zarządzania w kontekście prawidłowej komunikacji oraz rozumienie znaczenia prawidłowych relacji komunikacyjnych oraz wykorzystania ich w zarządzaniu ludźmi i procesami.
Zarządzanie zasobami ludzkimi:
- Wywieranie wpływu
- Pozyskiwanie informacji
- Budowanie relacji w zespole
- Partnerstwo
- Coaching
Procesami:
- Relacjami w zespole
- Sprzedażą
- Pozyskiwaniem informacji
- Rozwojem pracowników
- Rotacją i zwalnianiem pracowników
Cechy kierownicze
- Rozpoznawanie cech kierowniczych i ich doskonalenie
Negocjacje – Psychologiczne aspekty negocjacji w aspekcie komunikacji z trudnym partnerem, która jest niezbędna do stawiania czoła najtrudniejszym przeciwnikom.
- Handlowe
- Posprzedażowe
- Reklamacje
- Windykacja należności
- Kooperacyjne
- Pracownicze
- Zatrudnianie
- Zwalnianie
- Konflikty
- Układy zbiorowe
Stres – Jeden z najważniejszych czynników indywidualnych mający wpływ na nas i nasze otoczenie oraz na efektywność naszej pracy i zadowolenie z niej. Zrozumienie mechanizmów, zminimalizowanie wpływu stresorów oraz umiejętne stosowanie technik antystresowych gwarantuje większy sukces indywidualny i zespołu pracowników.
- Rozpoznawanie stresorów
- Zagrożenia w pracy
- Radzenie sobie ze stresem
- Indywidualny wpływ na stres
- Zespół i warunki pracy w walce ze stresem
- Techniki relaksacyjne
- Mój przyjaciel stres
Asertywność – Jest to ten czynnik psychologiczny, który pozwala pracownikom i przełożonym czuć się pewniej i lepiej w każdej sytuacji. Osoba asertywna to osoba potrafiąca zadbać o swój, jak i firmowy interes bez popadania w konflikty ze światem zewnętrznym.
- Asertywność werbalna i niewerbalna
- W relacjach w zespole
- W sytuacjach interpersonalnych
- W sprzedaży
- W negocjacjach
Emocje – Jest to zapomniany czynnik ludzkiego funkcjonowania, od którego tak wiele zależy. Umiejętne rozpoznawanie własnych jak i cudzych emocji pozwala nam w pełni zaistnieć w każdej sytuacji, dając nam siłę i pewność, że to my jesteśmy panami sytuacji.
- W relacjach interpersonalnych
- Ja i moje emocje
- Rozpoznawanie emocji
- W sprzedaży
- W negocjacjach
Motywacja – Szkolenia motywacyjne globalnie służą przede wszystkim firmie gdyż są doładowaniem akumulatorów dla załogi, która ma więcej energii do pracy po tym jak czuje, że jest dla przełożonych ważna i należy jej się nagroda. Wybór zakresu takich szkoleń zależy od potrzeb pracowników.
Negocjacje – Psychologia pozwala nam rozumieć mechanizmy i techniki negocjacyjne lepiej niż tylko czytając podręczniki. Poznanie swoich mocnych i słabych stron oraz umiejętne wykorzystanie swoich zasobów oraz znajomość kilku sztuczek na pewno w znacznym stopniu przyczyni się do sukcesu negocjacyjnego.
Coaching – Jedna z najważniejszych umiejętności na stanowiskach kierowniczych. Umiejętność rozpoznawania potrzeb zespołu, wspierania i motywowania jest najcenniejszą w osiąganiu zespołowych sukcesów. Bycie Coacherem nie jest łatwe, ale można się do tego przygotować.
Diagnoza – Szkolenia nie zawsze zawierają element diagnozy. Proponujemy szkolenia, podczas których zespół – pracownicy i przełożeni mogą się czegoś o sobie dowiedzieć. Poznać słabe i mocne strony. Zaplanować proces zmian, a nawet od razu spróbować go wdrożyć.